ایمپلنت - An Overview

Wiki Article

اباتمنت را میتوان از زیرکونیا، تیتانیوم یا تیتانیوم با رنگ طلا، ساخت. تری باز و تری بسته

اما هیچکدام از این موارد قابل مقایسه با ایمپلنت ها نیستند.

مواردی که بعد از کاشت ایمپلنت باید رعایت شوند عبارت است از :

این که روکش‌های کامپوزیتی تا چه مدت دوام داشته باشند و برای چه مدت زمانی روی دندان‌ها بمانند به چند مورد بستگی دارد.

کمک به ادای بهتر حروف، کلمات و در نتیجه شیوایی و رسایی هنگام صحبت کردن

این سوال درستی نیست؛ شما هیچ وقت نمی‌توانید بهترین دندانپزشک نیشابور را پیدا کنید. اما همیشه می‌توانید دنبال یک دندانپزشک خوب در نیشابور باشید. یک دندانپزشک خوب باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه دندانپزشکی باشد و در مورد آخرین مطالب علمی و تکنولوژی‌های روز اطلاعات داشته باشد.

به دنبال تغییری اساسی در چهره‌ات با کامپوزیت دندونات هستی؟

اگر برای شما نیز این سوال پیش آید که این درد با چه درد دیگری قابل مقایسه است، متاسفانه نمی توانیم پاسخ دقیقی را ارائه کنیم چرا که شرایط هر بیمار با بیمار دیگر کاملا متفاوت است.

آنها برای طراحی لبخندهای هالیوودی مورداستفاده قرار می‌گیرند و ظاهرشان بسیار طبیعی و یکدست است که از مزایای لمینت دندان محسوب می‌شود.

به عنوان مراقبت های ویژه بعد از درمان همچنین رعایت کنید:

در مرحله اول در صورت مناسب بودن تراکم استخوان فک ، قرارگیری فیکسچر یا قطعه اصلی با استفاده از جراحی درون استخوان فک انجام می شود.

مینی ایمپلنت همانند ایمپلنت دندان معمولی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته و حفظ سلامت دهان و دندان روش بسیار خوبی است.

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

تکنیک‌ها و متریال‌های مختلف موجب شده‌است تا در حالت حاضر ما انواع کامپوزیت دندان را داشته باشیم که هر یک کاربرد ویژه‌ای دارد و برای هر دندانی مناسب نیست. دندانپزشک بر اساس نوع دندان‌ها، شرایط فرد و click here تعداد دندان‌هایی که نیاز به روکش‌های کامپوزیتی دارند، بهترین نوع کامپوزیت دندان را برای افراد انتخاب می‌کند.

Report this wiki page